حامین طب

آشنایی با دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی Gravity

لیزر الکساندرایت گرویتی 2023 یکی از دستگاه های لیزر غیر تماسی می باشد که امروزه بسیاری از کلینیک زیبایی از آن برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند.

این دستگاه لیزر یکی از بهترین و سریعترین دستگاه های لیزر موهای زائد به شمار می رود که محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده است.
طول موج هایی که در این دستگاه وجود دارد به طور مستقیم در ریشه و فولیکول مو نفوذ پیدا می کند و می تواند آن را به طور کلی از بین ببرد. لیزر الکساندرایت و استفاده از آن در افرادی که پوست های روشن دارند جوابدهی بهتری دارد.

اما کسانی که پوست تیره دارند نباید نگران باشند. طراحی لیزر گرویتی 2023 به گونه است برای تمام تایپ های پوستی مناسب است.

میزان توان دستگاه های الکساندرایت بین 60w الی 100w است و این مقدار در دستگاه گرویتی 100 وات است که این مقدار بهترین اثربخشی را نیز دارد.

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

چرا دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی بهترین انتخاب است؟

✅ نمایندگی های فعال در سراسر کشور

✅جدید ترین تکنولوژی روز دنیا

✅ 10 سال خدمات

✅ یک سال گارانتی

✅خدمات فقط در کمتر از 24 ساعت

✅ نمایندگی های فعال در سراسر کشور

✅ کولینگ قدرتمند air cooling

✅پشتیبانی از اسپات سایز های متفاوت

✅قیمت تمام شده اقتصادی

✅آموزش اپراتوري رايگان

✅ارسال و نصب رايگان در تمام نقاط كشور

✅تحويل حضوري رايگان

مشخصات دستگاه الکس گرویتی Gravity

اندازه واحد: 40″H x 19″W x 28″L

ابعاد: (102 cm x 40 cm x 71 cm)

سیستم خنک کننده: Water to Air or Water to Water

الزامات برق: 220-240 Vac,50/60 Hz, 40A

پالس ریت: 1-3 Hz (variable & “smart”)

پالس دیوریشن: 3-100 ms (variable)

اسپات سایز: 20 (optional: 15,18, 22, 24 mm)

فلوئنس: 1-20 j/cm2

بیشترین توان: 100 وات

حالت طول موج: 1064nm 755 nm

 

ALEXANDRITE

LASER HAIR REMOVAL

شرایط خرید و استعلام قیمت لیزر الکساندرایت گرویتی

برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت Gravity ابتدا با کارشناسان ما مشورت کنید پس از اطمینان خاطر برای بستن قراداد با ما تماس بگیرید.

فروش به صورت نقد و اقساط

 

خرید دستگاه لیزر الساندرایت گرویتی

نحوه خرید دستگاه لیزر گرویتی به چه صورت است؟

برای خرید این برند پر طرفدار دستگاه لیزر الکساندرایت شرایط خرید نقد و اقساط فراهم می باشد. برای اطلاع از به روز ترین قیمت و شرایط با کارشناس یا مدیر فروش ما در ارتباط باشید تا با توجه به شرایط شما بهترین روش پرداخت پیشنهاد شود.

شرایط پرداخت لیزر الکساندرایت گرویتی چگونه است؟

همانطور که قبلا نیز ذکر شد شرایط پرداخت متفاوت است امکان پرداخت نقد و اقساط امکان پدیز است. در صورت خرید نقدی تخفیف قابل ملاحظه ای دریافت خواهید نمود.

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی 2023

دستگاه لیزر گرویتی 2023 اولین دستگاه لیزر غیر تماسی ساخت ایران است که توانسته است تمام استاندارد های CE اروپا را دریافت کند. شرکت پرنیان گستر تولید کننده ی تنها دستگاه لیزر الکساندرایت در خاورمیانه است و به دلیل بومی سازی، قیمت آن نسبت به مدل های مشابه خارجی حداقل 30% ارزان تر است. در کل افرادی که قصد خرید لیزر گرویتی را دارند باید بدانند به دلیل استفاده از کریستال الکساندرایت قیمت بالا می رود.

در لیزر الکساندرایت به دلیل استفاده از طول موج 755 نانومتر در هنگام استفاده از دستگاه می تواند به خوبی ریشه مو را هدف قرار داده و از بین ببرد. کولینگ به کار رفته در این دستگاه بسیار قوی است و مانع از ایجاد هرگونه سوختگی بر روی پوست می شود.

چرا دستگاه الکس گرویتی 2023؟

برای خرید هر دستگاهی در وهله اول باید خدمات پس از فروش نیز بررسی شود. با توجه ایرانی بودن دستگاه گرویتی و در دسترس بودن تمام قطعات امکان خدمات دهی در کمتر از 48 ساعت نیز وجود دارد. کیفیت ساخت نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است. لیزر گرویتی پلاس توانسته است علاوه بر دریافت استاندارد CE اروپا، یو اس مدیکال ایتالیا، تمام مجوز های مربوط به اداره کل تجهیزات پزشکی ایران و وزارت بهداشت را نیز دریافت کند.
بررسی رضایت مشتریان نشان می دهد لیزر گرویتی2023 و 2022 جوابدهی مطلوبی برای طیف پوستی 1 تا 6 داشته است و توانسته است در تعداد جلسات 6 الی 8 جلسه حداکثر مو های زاید را از بین ببرد. در بعضی موارد که افرادی که جوابدهی کامل نداشتند بررسی های به عمل آمده نشان داده است فرد دارای مشکلات هورمونی یا … بوده است.
 

سیستم هوشمند اسمارت پالس دستگاه لیزر گرویتی

در اکثر لیزرهای مو برای جلوگیری از سوختن بدن از اسمارت پالس استفاده شده است. smart pulse تا حدود زیادی درد را کاهش می دهد به گونه ای در لیزر گرویتی حتی زمانی که کولینگ روشن نیست با عمل لیزر دردی احساس نمی کنیم. بدون درد بودن برای افراد تیره نیز هست.

در دستگاه های لیزر رایج در بازار از یک الی چهار پالس استفاده شده است. طراحی منحصر به فرد لیزر گرویتی به گونه ای بوده که از 8 پالس با یک duty cycle به صورت smart ایجاد می کند و عرض هر پالس در آن کمتر از یک میلی ثانیه است. در فاصله بین پالس ها پوست استراحت می کند و کولینگ با سرعت، گرمای روی پوست را دفع می کند.

هندپیس گرویتی 2023

سرعت انجام لیزر برای اپراتور مهم است و دوست دارد در مدت زمان کمتر از 40 دقیقه یک فول بادی کامل لیزر کند. سطح مقطع هندیس هر چقدر بزرگتر باشد سرعت بالاتر می رود. اندازه باید به گونه ای باشد که کار کردن با آن هم راحت باشد. لیزر گرویتی 2023 با دارا بودن هندپیس با قطر پرتو 15 ، 18 ، 20 ، 22 و 24 میلی متر قابل انتخاب است.

خرید لیزر الکساندرایت گرویتی 2023 به صورت اقساط

شرکت پرنیان گستر در راستای حمایت از کلینیک و سالن های زیبایی و همچنین تسهیل خرید دستگاه های لیزر، شرایط خرید دستگاه ها را آسان تر کرده است. خرید نقد اقساط با قسط های بلند مدت در ابتدای کار که هزینه هایی زیادی نیز صرف اجاره یا خرید کلینیک شده است می تواند کمک به سزایی کند. برای اطلاع از نحوه خرید دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی 2023 و همچنین مدت زمان قسط بندی و نحوه تحویل دستگاه و عقد قرارداد با کارشناسان شرکت حامین طب تماس بگیرید.

قیمت لیزر مو با توجه به نوسانات ارزی و همچنین تغییرات در هزینه های حمل و نقل و حقوق نیروی کار متغیر است. برای اطلاع دقیق از قیمت با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)