حامین طب

بهترین دستگاه های لیزر الکساندرایت

بهترین مدل دستگاه الکساندرایت کدام دستگاه است؟ امروزه دستگاه‌های لیزر در بین افراد طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در سراسر دنیا مردم به استفاده از دستگاه‌های لیزر روی آورده‌اند. چرا که این دستگاه‌ها با هدف حذف دائمی موهای زائد ساخته شده‌اند.

اما نکته مهم و قابل توجهی که در مورد این دستگاه‌ها وجود دارد این است که الکس و الکساندرایت نام یک دستگاه یا یک برند نیست. در واقع الکساندرایت نام طول موج 755 نانو‌متر است. پیش‌تر هنگام استفاده از دستگاه‌های لیزر شاتی یا همان غیرتماسی، از طول موج‌های الکس برای حذف و ازبین بردن دائمی موهای زائد استفاده می‌شد. بعدها از طول موج‌های دیگری استفاده می‌کردند.

به همین دلیل به دستگاه‌های شاتی (غیرتماسی)، دستگاه‌های الکساندرایت گفته می‌شود. اخیرا دستگاه‌های متنوعی برای لیزر موهای زائد وجود دارند که از تکنولوژی الکساندرایت استفاده می‌کنند. امروز در این مقاله هدف ما بررسی و توضیح کامل در مورد لیزر‌های الکساندرایت است. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا به تمامی سوالات شما در مورد دستگاه‌های لیزر پاسخ دهیم.

انواع دستگاه‌های لیزر الکساندرایت

مدرن‌ترین مدل دستگاه الکساندرایت، بهترین دستگاه لیزر در دنیا محسوب می‌شوند. اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلیل محبوبیت این دستگاه‌ها، دارا بودن قابلیت تنظیم طول موج و همچنین تنظیم میزان انرژی دستگاه جهت برطرف کردن انواع مو برای تمامی پوست‌ها است.

همانطور که در بالا هم اشاره شد، طول موج این دستگاه‌ها برابر با 755 نانومتر است و همچنین در دسته انواع لیزرهای جامد که دارای نور مرئی هستند قرار دارند. همین ویژگی‌ها باعث قدرت بالای این دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد شده ‌است.

بهترین مدل های دستگاه های الکساندرایت

از نظر کارشناسان دستگاه‌های الکساندرایت جزو قوی‌ترین دستگاه‌های روز دنیا در زمینه لیزر موهای زائد به شمار می‌روند. همچنین دستگاه‌های الکساندرایت، به دلیل مجهز بودن به سیستم خنک کننده قوی، باعث خنک شدن پوست و جلوگیری از ایجاد هرگونه سوختگی و سوزش در پوست شما می‌شود. همین ویژگی باعث می‌شود که بتوان طول موج را به راحتی افزایش داد.

حتما بخوانید  لیزربار دستگاه لیزر

در زیر به توضیح و بررسی در مورد بهترین مدل دستگاه الکساندرایت می‌پردازیم.

دستگاه الکساندرایت کندلا

جدیدترین و بروزترین دستگاه لیزر حال حاضر در جهان، دستگاه لیزر کندلا مدل جنتل پرو است. این دستگاه با هدف از بین بردن دائمی موهای زائد به کمک بهترین و بروز‌ترین فناوری‌های پیشرفته، دارای سرعت و قدرت بسیار بیشتری نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر الکس است.

دستگاه لیزر گرویتی (الکساندرایت)

این دستگاه لیزر که از تکنولوژی خاص Smart pulse برخوردار است که برخلاف سایر دستگاه‌های لیزر که از یک پالس یا نهایتا چهار پالس استفاده می‌کنند، از هشت پالس به همراه یک Duty Cycle که به صورت Smart ایجاد می‌شود و عرض هر پالس در آن برابر با یک میلی‌ثانیه است استفاده می‌کند.

در زمان فاصله بین پالس‌ها پوست شما استراحت کرده و سیستم خنک‌ کننده یا به اصطلاح سیستم کولینگ، باعث می‌شود که گرمای حاصل از لیزر با سرعت بیشتری از بین برود دستگاه لیزر گرویتی در مدت 3 و 5 میلی‌ثانیه هم از یک قطار 2 و 4 پالس استفاده می‌کند.

Smart pulse درد را تا حد قابل توجهی کم کرده که عملا می‌توانید بدون استفاده از سیستم کولینگ هم لیزر کنید. همچنین این دستگاه برای افرادی که پوست تیره و نواحی تیره دارند هم بدون ایجاد سوختگی قابل استفاده است.

خرید دستگاه لیزر مو
دستگاه لیزر گرویتی اولین دسگاه غیر تماسی تولید ایران است و تمام استاندارد ها را داراست.

بررسی فنی دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

یکی از بهترین مدل دستگاه الکساندرایت، دستگاه دکا (Deka) است که یکی از جدید‌ترین نسل دستگاه‌های لیزر موهای زائد الکساندرایت در جهان به محسوب می‌شود. این دستگاه به تازگی تاحد زیادی مورد توجه متخصصان پوست قرار گرفته است.

از مزایای دستگاه لیزر دکا که باعث تفاوت آن نسبت به سایر دستگاه‌ها شده‌ است، مناسب بودن این دستگاه برای انواع پوست‌های روشن و تیره است که سایر دستگاه‌های لیزر الکساندرایت فاقد این خصوصیت هستند.

این دستگاه پوست شما در مدت زمان بسیار کوتاهی عاری از هرگونه موی زائد می‌کند. همچنین این دستگاه برای ازبین بردن موهای کرکی و نازک هم قابل استفاده بوده و بدون هیچ‌گونه درد، سوزش و کمترین عوارض بعد از انجام لیزر موهای زائد بدن شما را در طول 4 تا 6 جلسه بیش از 95 درصد ازبین می‌برد. این دستگاه دکا یکی از مقرون به ‌صرفه‌ترین دستگاه‌های لیزر محسوب می‌شود.

حتما بخوانید  چرا لیزر خط ریش برای آقایان مهم است؟

دستگاه الکسانداریت کلاریتی

از ویژگی‌های منحصربفرد و خاص این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای پهنای پالس 35 میلی‌ثانیه تا 300 میلی‌ثانیه که برای از بین بردن موهای زائد در انواع پوست مناسب است.
  • ارائه خدمات سریع و مناسب با سیستم تحویل فیبر.
  • استفاده آسان از دستگاه کلاریتی که می‌توان به سرعت تغییرات مورد نظر را در کولینگ و سرمازایی کریوژن ایجاد کرد. همچنین قابلیت تعویض سریع با طیف 2 تا 20 میلی‌متر را هم دارد.
  • کاربردهای متنوع این دستگاه که شامل از بین بردن موهای زائد، رنگدانه‌ها، جوانسازی پوست و… است.

بهترین مدل های دستگاه های الکساندرایت

دستگاه لیزر Duetto

این دستگاه که دارای سیستم خنک‌کننده قوی Cooling Zimmer و ساخت کشور آلمان است، با تولید سرمای مناسب برای پوست مانع احساس درد و هرگونه سوختگی در پوست شما می‌شود. همچنین امکان افزایش قطر Spot Size در این دستگاه تا اندازه 16 میلی‌متر امکان برطرف کردن موهای زائد شما را در کوتاه‌ترین زمان و کمترین تعداد جلسات فراهم می‌کند.

دستگاه لیزر نابلکس

دستگاه لیزر موی زائد نابلکس (Alexandrite Laser Noblex) بهترین مدل دستگاه اکساندرایت است که با بیشترین قدرت و کمترین عوارض جهت برطرف کردن موهای زائد کل بدن ساخته شده ‌است. از دستگاه لیزر نابلکس علاوه بر موهای ضخیم، برای از بین بردن موهای نازک و روشن هم می‌توان استفاده کرد.

این دستگاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های الکساندرایت در زمینه لیزر موهای زائد بوده که یکی از ویژگی‌های خاص و منحصربفرد آن داشتن طول موج Pulse Duration است. این طول موج به معنی میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو روی هر مدل پوست می باشد.

حتما بخوانید  مقایسه دستگاه لیزر duetto با گرویتی

بهترین مدل های دستگاه های الکساندرایت

قیمت بهترین مدل دستگاه الکساندرایت

از آن‌جایی که دستگاه‌های لیزر الکساندرایت تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای دارند، قیمت آن‌ها هم از سایر دستگاه‌های لیزر موهای زائد بیشتر است. همانطور که قبل‌تر هم اشاره شد، دستگاه لیزر کندلا به دلیل این که جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت است، از قیمت بیشتری برخوردار بوده که می‌توان آن را گران‌ترین دستگاه لیزر نام ‌برد.

قیمت دستگاه‌های الکساندرایت به نرخ پول ایران از حداقل 2 میلیارد به بالا است. این قیمت درحالی است که قیمت سایر دستگاه‌های لیزر (دایود)، بین 150 تا 800 میلیون تومان هستند.

دستگاه لیزر الکساندرایت 2023

لیزر الکساندرایت 2023 از جدیدترین دستگاه های موجود در بازار است. از این دستگاه ها به دلیل بهداشتی بودن و عدم درد برای حذف مو استفاده می شود. اکثر دستگاه هایی که سال 2022 وارد بازار ایران شدند در سال 2023 نیز مدل جدیدتر را عرضه کرده اند. دستگاه لیزر الکساندرایت 2023 از لحاظ قیمت در بعضی مواقع گرانتر هستند.

افرادی که قصد تجهیز کلینیک زیبایی یا سالن را دارند باید در نظر بگیرند که لیزر الکساندرایت مشتریان بیشتری نسبت به دستگاه های تماسی دارند. جهت دریافت قیمت دستگاه های

جمع بندی

شاید یکی از سوالات مهم در زمینه لیزر موهای زائد، معرفی بهترین دستگاه لیزر است. یکی از تصورات اشتباهی که دربین افراد وجود دارد این است که فکر می‌کنند الکساندرایت نام یک برند یا یک دستگاه لیزر است.

درصورتی که نام طول موج دستگاه است. در این مقاله درمورد بهترین مدل دستگاه الکساندرایت صحبت کردیم و تمامی دستگاه‌های الکساندرایت را معرفی کردیم. نکته مهمی که در زمینه دستگاه‌های لیزر وجود دارد این است که شما باید متناسب با نوع پوستتان دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر قبل از خرید دستگاه لیزر مو با حامین طب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *